Graafista suunnittelua ammattitaidolla ja intohimolla.
Visuaalinen identiteetti
Visuaalinen identiteetti
Mallaskosken panimo: Mallaskosken panimon visuaalisen ilmeen uudistus. Uudistus sisälsi mm. kuvamaailman, etikettien, messuosaston ja oheismateriaalien suunnittelun. 2015
Greywood Boothers: Greywood Brothers -brändin kehitys. Tavoitteena luoda brändi, jonka alle saa tuotua erilaisia juomia. 2019 (Servaali Oy)
Why So Myrtsi -taiteiden yö: Tapahtuman visuaalisen ilmeen suunnittelu. 2022 ja 2023 (Myyrmäki-liike)
Avoin työhuone: Avoin työhuone -projektin visuaalisen ilmeen suunnittelu. 2018 (Tatsi ry/Avoin työhuone)
Keräilykampanjat: Erilaisten keräilykampanjoiden visuaalisen ilmeen suunnittelu keräiltävien tuotteiden pohjalta. 2008-2014 (Finlayson Oy ja Familon Oy)